Technika v roce 2011 zůstane shodná s technikou roku předchozího, pouze s zásadními změnami v EVO verzích podvozků
tuning:nové spodní plato, kovové kameny a ramena, zakrytování, převody, světlá výška
vysílač/přímač:spektrum
servo: kovové, vysokozátěžové
motor: střídavý
regl: LRP
jezdec: Pavel Skoupý
-přestavěno šasí, kvůli kterému se ničila přední osa
-úprava předního domku diferenciálu pro lepší napnutí řemene
-Nové zakrytování vyrobené z hliníkového plechu
-Nově předěláno řízení, dostali jsme se na 40°rejdu
*Nová V EVOluce:
-použití původního onroad karbonového plata (propilovaného)
-krytování???
-řízení???
tuning: zakrytování, reyd, kovové kameny, zadní ramena, světlá výška
vysílač/přímač: spektrum
servo: kovové, vysokozátěžové
motor: střídavý 18.5z
regl: LRP Crawler
jezdec: mr. IG Narrow alias Gandalf
-nové chassis, nové krytování
-v předu nyní uni kardany
tuning: žádný, plánované tlumiče, řízení, elektronika
vysílač/přímač: spektrum
servo: robe futaba
motor: Johnson 540
regl: TEU-101 BK
jezdec: Mr.IG Narrow alias Gandalf
-probíhá stavba
Pokud vás náš tým zaujal a chcete se podílet na jeho rozvoji, neváhejte nás kontaktovat!
Nabízíme reklamu na podporovaných vozech, týmovém webu, v servisní zóně a videích!