BFGoodrich rally-MCRRCR

29.06.2010 00:00

 Takže po několika dnech přináším reportáž z našeho posledního závodu...

Závod BFGoodrich se jel na lesních tratích ve Hvozdné u Zlína. už od rána bylo pěkné počasí a zdálo se, že se zadaří, ale hned během prví RZty se ukázalo, že ne vše je v pořádku....

 

První RZta se startovala na okraji lesa, kousek od depa, ale další rz se startovaly od různých míst po lese a to i několik minut cesty.

Na začátku se dařilo, ale v průběhu rz se projevily bolesti kolen, které byly nesnesitelné a tým po několika rz, které se vůbec nezdařily chystal na zbalení věcí a odjezd zpátky do Prahy, ale jezdec chtěl zkusit zvrátit prohraný boj na svou stranu a tak jsme se rozhodli zůstat ještě na několik rozjížděk...

 

Po aplikaci lihu na kolena, který nám mile nabídl soused v depu se situace zlepšila, ale ne na dlouho.

Kolena stále bolela a k tomu začala ještě zlobit technika. Auto se na rz nečekaně vypnulo a tak přišel první náhradní čas...

druhý se dostavil v předposlední rz, kdy se jen několik metrů před cílem rz uvolnila hřídel motoru a vyskočila i s pastorkem ven, tento problém byl všem záhadou, protože by měla hřídel být napevno zalisována do kotvy...

Tento problém jsem si myslel, že jsem vyřešil, když jsem hřídel silou narval po rozebrání motoru zpět, ale zmýlil jsem se a po startu do poslední rz se hned v první zatáčce auto vypnulo, což jsem ale hned vyřešil, problém nastal až při výjezdu z šotoliny zpět na asfal superspeciálky, kde se problém s hřídelí zopakoval a tak jsme dostali další náhradní čas VP + 1minuta za nepřejetou cílovou rampu

nejlepší umístění pro náš tým 13.místo, bohužel jsem nejlepší rz dne nedokončil... :( :(

foto a video přibudou doufáme co nevidět....

FOTO: https://rcrtgriffin.rajce.idnes.cz/bf_goodrich10_mcrrcrally/