Rally Finland-Milovice

08.05.2010 21:12

 Dnes se konal v Milovicích na bicrosové dráze závod Finland rally 2010, který by se dal vystihnout několika slovy: Náročný, běhavý, dlouhý, napínavý, pohodový a horký.

 

 

Od rána na nás začalo svítit slunce a hezké počasí vydrželo celý den.

Jel jsem do první RZ nesmyslně až za několika jezdci s novými startovními čísly (vyššími), což vedlo k tomu, že jsem v každé RZ předjížděl hned dva jezdce (ml. Čejchan a David Komůrka).

Protože jsem jel na úplně nové volnoběžce fy xray, tak se jelo nádherně, ale protože jsem nemohl najít léky, tak byly první RZty velice vyčerpávající, ale zajel jsem velice pěkné časy: 15, 17, 9 

Po přenastavení auta jsem si musel zvykat na nové nastavení a tak jsem zajel další časy okolo 20.místa.

Po sžití se s autem a zajetím velmi pěkné poloviny RZty jsem sebou seknul na trávě a to díky kolíkům a než jsem se vyhrabal na nohy, tak jsem ztratil spoustu drahocenných vteřin.

Následovaly chyby v dalších RZtách a hned dva doteky časomíry (jeden zaviněn mojí osobou a druhý namotaným klackem v kole).

Po náročném dni jsem skončil na cca 15. místě.

 

Foto a video přibudou doufám co nevidět: Zde a zde.