rca-ck:1.RC Rally MaD Vidov

22.09.2010 20:27

 Na této dvoudenní akci byl pouze Pavel, ale to nijak moc nevadilo, protože stejně byla zábava :D

Bylo nádherně vidět, jak se zlepšuje technika i jezdecké schopnosti, bohužel jsem doplatil na napájecí konektor od regulátoru, kvůli čemuž jsem dostal na jedné noční RZ náhradní čas, byl jsem 2s na čtvrté místo (Jirku Hadravu).

Druhý den jsem od rána doháněl ztrátu, ale konektor se v noci nepodařilo spravit a tak jsem ho přepájel...

...ukázalo se, že by nebylo od věci přepájet i druhý, který později selhal také=>VP a opět dohánění obrovské ztráty...

Trať jsem si velice užíval, dokud bylo v pořádku značení, tak jsem v lese neměl žádný problém :)

Díky pořadatelům, klukům z MaD týmu, za připravení tratě a příště zkusím ještě vychytat tu elektroniku...

foto zde: https://dadybady.rajce.idnes.cz/RC_WINTER_RALLY_VIDOV_2010/

 

video uvidíme jestli bude, je celkem málo záběrů, ale střihovna udělá, co se dá...